PATROCINIS > ESPORTS

Hem corregut 100 km per una bona causa!

Un any més, la Fundació Jesús Serra ha convidat als empleats i mediadors de les companyies del Grup Catalana Occident a participar en la Trailwalker 2017 que organitza Oxfam Intermón, amb l'objecitu de recaptar fons per lluitar contra la gana i la pobresa.

La carrera Trailwalker suposa completar un gran repte personal: córrer un ultratrail de 100 km amb quatre companys i uns altres dos companys de recolzament, que estan als controls i avituallaments i assisteixen als corredors que ho necessitin. Els 30.000€ recaptats pels 20 equips participants del Grup Catalana Occident, representant a la Fundació Jesús Serra, serviran per fer arribar aigua potable a 9.227 famílies.

Aquest any, a la edició de Girona han participat 354 equips, a la d'Euskadi 115 i a la de Madrid 125. Felicitats a tots i moltes gràcies per l'esforç!

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)