PATROCINIS > ESPORTS

Campus CDIA

Pistes d’esquí per a la integració

Un any més, la Fundació Jesús Serra escala posicions en la lluita a favor de la integració de persones amb discapacitat a través de l’esport. En aquesta ocasió, els esports d’hivernn’han estat el desafiament, dels quals el nostre fundador n’era un gran apassionat.

Com no podia ser d’una altra manera, pel fet que Jesús Serra Santamans va ser un dels seus promotors principals, la Vall d’Aran, i la seva estació d’esquí Baqueira Beret, ha estat el lloc triat per acollir el Campus Fundació Jesús Serrade competició d’esquí alpí i snowboard per a esportistes discapacitats, organitzat en col·laboració amb el Centro de Deportes de Invierno Adaptados (CDIA).

Durant vuit dies —del 20 al 26 de gener—, esportistes federats de totes les edats perfeccionaran la seva preparació física i psicològica, compartiran experiències amb altres esportistes i participaran en una competició, ja que el campus donarà cabuda a una prova de la Copa d’Espanya d’esquí alpí i snowboard adaptat el 27 i 28 de gener.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)