PATROCINIS > ESPORTS

Club Natació Minorisa - Trofeu Félix Serra Santamans

El passat dissabte 4 de novembre es va celebrar la 61a edició del Trofeu Fèlix Serra Santamans, prova organitzada pel Club Natació Minorisa. L’entitat es va fundar l’any 2013 amb l'objectiu de promoure la difusió de l'esport en general i particularment de la natació, el waterpolo, la natació sincronitzada i el triatló.

El Club Natació Minorisa beu de la tradició del desaparegut Club Natació Manresa  amb el qual la nostra fundació va col·laborar-hi molts anys. El Club Natació Manresa es va fundar el 1933 i va ser el precursor de la natació a la ciutat. Comptava amb una escola esportiva d'alt nivell on els professionals de la natació i el waterpolo formaven a nens i nenes en el món de l'esport aquàtic amb l'objectiu de preparar-los per representar el Club en competicions dins de Catalunya i Espanya. Del Club Natació Manresa van sorgir campions tant de natació com de waterpolo, portant amb orgull el nom de la ciutat d'aquest club al voltant del món.

Aquest esperit de seguir preparant els joves en la natació i el waterpolo per competir a nivell nacional, segueix al Club Natació Minorisa i a cites com la celebració d'una de les competicions més destacades del Club, el Trofeu de Natació Félix Serra Santamans, un esdeveniment que la Fundació Jesús Serra patrocina desde fa molts anys i que s'ha convertit en una veritable festa de la natació que acull les figures més destacades d'aquest esport del nostre país.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)