Escola CEIP Rabassa d
Escola CEIP Rabassa d'Alacant

PATROCINIS > ESPORTS

FEDDF - Esport per a tothom

Un any més, la Fundació Jesús Serra i la FEDDF (Federación Española de Deportes de Personas con Discapacidad Física), hem organizat les Jornades "Esport per a tothom". Aquestes jornades es desenvolupen en centres educatius de les províncies de Madrid, València i Alacant amb l’objectiu de sensibilizar els més joves sobre les dificultats amb les que es troben les persones amb discapacitat. A cada centre s’han realizat tallers d’esport adaptat, com el bàsquet en cadira de rodes, el goalball (futbol per a cecs), l’slalom, la boccia i el voleibol assegut.

A les activitats els nens han pogut comprendre les diferents capacitats i habilitats necessàries per practicar els esports en casos de persones amb discapacitat: fer servir cadira de rodes esportiva o bicicleta amb impuls de les mans. D’aquesta manera, els nens participants han pogut entendre que fa falta desenvolupar els seus sentits i també han entès com es senten i com han de tractar les persones amb discapacitat. També es va oferir als participants una xerrada informativa sobre esport i discapacitat per parlar de tots els aspectes que comporta i que han pogut reflectir en la pissara de comentaris on es recullen les experiències que han viscut durant les jornades.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)