Fase Barcelona

PATROCINIS > ESPORTS

La Fundació Jesús Serra organitza, durant els mesos d’abril i maig, la segona edició de l’Xpress Tennis Cup, un torneig avalat per la Federació Catalana de Tennis que, en línia amb els valors de la Fundació, promou la solidaritat, l’esforç i el treball en equip, alhora que fomenta el tennis base, perquè els nens aprenguin des de ben petits a gaudir d’aquest esport.

La competició, dirigida a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys, consta de quatre fases —a Lleida, Girona, Tarragona i Barcelona—, on els joves tennistes poden participar en les categories de minitennis, sub-10 i sub-12. Els equips guanyadors passaran a la gran final, el pròxim 27 de maig.

Així mateix, el torneig gaudeix de la presència de TennisAid, una associació benèfica que promou el tennis a països desfavorits, com Cambodja o Uganda.

La I edició de l’Xpress Tennis Cup va estar tot un èxit: les xifres de participació van superar totes les expectatives i el tennis va protagonitzar unes jornades divertides, saludables i, sobretot, solidàries.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)