PATROCINIS > INVESTIGACIÓ I DOCÈNCIA

Centre Nacional d'Investigacions Oncològiques (CNIO) de Madrid

El Centre Nacional d’Investigacions Oncològiques va ser creat el 1998 per l’Institut de Salut Carlos III. El CNIO és l'organisme dedicat a la investigació del càncer més important d'Espanya i està considerat com un dels més prestigiosos del món. Dirigit per María Blasco, desenvolupa una intensa activitat investigadora i està dotat d’instal·lacions amb l’última tecnologia disponible. En ell es donen cita contínuament els investigadors de més prestigi en el seu camp. A més de participar en el Lab Day, la nostra fundació col·labora també amb el CNIO en el Programa d'Investigadors Visitants Fundació Jesús Serra des de fa varis anys.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)