Atracció digital, dCin(fini)ta, dResina fossilitzada produïda pels arbres de coníferes, de Júlia Román Márquez. Categoria generalCiutat Futurista, de Luz Carime Gil Herrera, Carlos Roldan i Nilo Cornejo. Categoria microMirada, de José Vicente Navarro Gascón. Categoria microVel de Flor, de Francisco Javier Domínguez García. Categoria agricultura sostenibleDe nassos, de María Carbajo Sánchez i Jose Pedro Santos. Categoria ciència i tecnologia de materials
Atracció digital, d'Antonio Luis Martínez Cano. Categoria general
Cin(fini)ta, d'Alejandro Ruiz de la Puente, Angel Ruiz de la Puente. Categoria de física i ciències de l'espai
Mirada, de José Vicente Navarro Gascón. Categoria micro

PATROCINIS > INVESTIGACIÓ I DOCÈNCIA

Certàmen Fotciencia 2017

El FECYT (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología) ha celebrat la 15a edició del Certàmen de Fotografia FOTCIENCIA juntament amb el CSIC (Consejo Superior de Investigaciones Científicas), on la Fundació Jesús Serra ha tornat a col·laborar.

L'objectiu del certamen és apropar la ciència als ciutadans a través d'una visió artistica i estètica sugerida mitjançant imatges cientifiques. Totes les fotografies guanyadores es poden consultar a través de la web www.fotciencia.es.

Les fotografies premiades i les seleccionades pel Jurat s'inclouran en un catàleg i formaran part d'una exposició itinerant que recorrerà museus i centres d'Espanya.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)