PATROCINIS > INVESTIGACIÓ I DOCÈNCIA

Fundació ESADE

Trobada del Talent organitzada per la Fundació ESADE

La Fundació Jesús Serra i la Fundació ESADE col·laboren en el programa de Fons de Beques, un programa desenvolupat per la Fundació ESADE amb l'objectiu de donar una oportunitat als alumnes amb talent però sense recursos de cursar programes universitaris, de doctorat i MBA. La nostra Fundació participa concretament en el Fons de Beques de programes Universitaris, destinat a becar a alumnes que cursen estudis de Direcció d'Empreses-BBA, Grau en Dret o bé Doble Grau en Direcció d'Empreses i Dret.

ESADE és una institució que desenvolupa fonamentalment l’activitat acadèmica en els seus campus de Barcelona, Sant Cugat, Madrid i Buenos Aires, en tres àrees principals d’activitats: formació, investigació i debat social. La nostra Fundació treballa amb la Fundació ESADE en el seu programa de 'Fons de Beques', amb l'objectiu de proporcionar beques d'estudis a aquelles persones curosament seleccionades i que disposen d'un gran potencial de futur.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)