Laura Halpern, directora general de la Fundació Jesús Serra, José Manuel Ereño, director general adjunt comercial de Seguros Bilbao i José San Blas, director general de Deusto Business Alumni - Alumni DBA, durant la signatura del conveni

PATROCINIS > INVESTIGACIÓ I DOCÈNCIA

Programa de beques Fundació Jesús Serra de Deusto Business School

Deusto Business School és l’escola de direcció d’empreses de la Universidad de Deusto. La seva activitat docent es nodreix de programes per a la formació de directius durant les diverses etapes professionals i personals.

La Fundació Jesús Serra col·labora amb la Deusto Business Alumni, l’associació d’antics alumnes de la Deusto Business School, patrocinant el programa Beques Fundació Jesús Serra, que permet els alumnes de beneficiar-se d’una beca per finançar els seus projectes d’investigació. L’aliança amb la Deusto Business Alumni neix amb l’objectiu d’incentivar les carreres professionals de llicenciats i estudiants, i, amb els nous talents, d’enriquir qualitativament els plans d’empresa, com l’establert per Seguros Bilbao, on els becaris poden realitzar pràctiques després de finalitzar els seus estudis. Amb aquesta iniciativa, reflectim la voluntat de recolzar i apostar pels joves amb més aptitud i, així, contribuir a l’avenç educatiu i empresarial, apropant-los al món corporatiu i a la investigació acadèmica.

Aquest conveni atorga tres beques per cobrir l’estada dels beneficiaris que promouran els projectes d’investigació a la Deusto Business School. Es concediran aquestes beques als alumnes que tinguin una trajectòria acadèmica destacable en els seus estudis a l’escola i, gràcies a elles, es podran incorporar al programa de pràctiques de Seguros Bilbao, per participar de manera conjunta en el desenvolupament de projectes educatius i empresarials aplicables en l’activitat de la companyia asseguradora.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)