PATROCINIS > MÚSICA I POESIA

Llibre recopilatori del Concurs de Poesia 10 anys de poesia:

Als que, com en el cas del nostre fundador, Jesús Serra Santamans, estimen la poesia, aquest llibre no els deixarà indiferents. A les seves pàgines trobaran versos inconformistes, experimentals, amargs, dolços; secrets a crits, confessions íntimes, mirades introspectives, d’amor, de desamor, cants al que podria haver estat, el que va ser i ja no tornarà… cada un reflecteix una experiència diferent, d’una manera particular d’entendre el món i la poesia. I, tot i això, units per el nexe d’haver estat guardonats en les seves categories respectives, durant els deu anys de Concurs de Poesia de la nostra Fundació.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)