PATROCINIS > MÚSICA I POESIA

Pianos al carrer - Bilbao s'omple de pianos - 2017

La Fundació Jesús Serra porta cua a Bilbao

Els carrers de Bilbao es van tornar a omplir de música el divendres passat dia 21 d’abril gràcies a una iniciativa de la Fundació Jesús Serra i del Concurs Internacional de Música Maria Canals. Un any més, la ciutat es va despertar al so dels set pianos de cua a disposició de qualsevol músic espontani que s’atrevís a improvisar una melodia.

La jornada, rebuda pels habitants d’aquestes ciutats i pels turistes amb curiositat, al principi, i amb entusiasme, al final, ha deixat un bon grapat d’anècdotes per al record. Alguns han aprofitat l’ocasió per recórrer la ruta de pianos alhora que visitaven els llocs més emblemàtics de la ciutat, mentre altres, com el músic novaiorquès resident a Bilbao, Joshua Edelman, han portat el seu propi grup de músics perquè els acompanyés al mateix temps que feien sonar els pianos a ritme de jazz.

La Fundació Jesús Serra porta desenvolupant aquesta acció a Bilbao des de l’any 2012, dintre de la seva iniciativa “Pianos al carrer”, que ja havia collit grans èxits anteriorment en altres ciutats, com Barcelona, Sevilla, Madrid o Salamanca. Tothom qui s’hagi quedat amb les ganes de gaudir d’aquesta proposta tan original encara en tindrà l’oportunitat el 13 i el 26 d’octubre a Toledo i a Madrid, respectivament.

Aquí teniu un vídeo de l'actuació de Joshua Edelman, músic novaiorquès resident a Bilbao, durant la jornada.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)