PATROCINIS > MÚSICA I POESIA

Pianos al carrer - El Passeig de Gràcia s'omple de pianos - Barcelona 2018

El dissabte 10 de març, el Passeig de Gràcia tornarà a acollir, un any més, deu pianos de cua que la Fundació Jesús Serra posarà a la disposició de tothom qui vulgui apropar-se per tocar-los. Grans i petits podran apropar-se durant tota la jornada a una de les activitats activitats—que tant apassionava el nostre fundador, Jesús Serra Santamans.

La iniciativa, emmarcada dins del 64 Concurs Internacional de Música Maria Canals de Barcelona, que es desenvoluparà del 10 de març al 23 març. Allò que va començar l’any 2012 com un esdeveniment patrocinat per la Fundació Jesús Serra en una sola ciutat ha crescut, any rere any, tant en acolliment com en presència. Així, el pròxim 27 d’abril, Bilbao serà la ciutat que farà d’amfitriona d’aquests pianos; el 11 de maig, Màlaga; i el 25 del mateix mes, València.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)