PATROCINIS > MÚSICA I POESIA

XI Concurs de poesia Fundació Jesús Serra

El Concurs de Poesia Jesús Serra celebra la seva XIa edició

Una de les iniciatives per les quals la Fundació Jesús Serra destaca especialment és el seu Concurs de Poesia, que, aquest 2018, celebra la seva onzena edició.

Amb aquest certamen, obert en totes les seves edicions a la participació de totes les persones que ho desitgin, la nostra fundació pretén fomentar la poesia i reconèixer-ne la seva creativitat i qualitat amb premis en metàl·lic,  tant per als poemes escrits en català com per als escrits en castellà.

El concurs porta el nom de Jesús Serra Santamans, fundador del Grup Catalana Occident i un dels empresaris més importants del segle XX. I és que, entre els seus interessos, a més de la iniciativa empresarial i d’altres aficions, com la música, especialment el piano, destacava la seva dedicació a la poesia, que, a més de difondre i fomentar entre els altres, va cultivar amb passió en l’àmbit personal.

El període de recepció de poemes començarà el 2 de gener i finalitzarà el 31 de març.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)