Signatura del conveni amb Àfrica Digna
Sandra Murugui - Fundació Àfrica digna

PATROCINIS > SOLIDARITAT

Àfrica Digna

La Fundació Àfrica Digna es va fundar el 2004 amb l’objectiu de promoure una vida millor pels africans de Kènia i Ruanda. Àfrica Digna facilita als emprenedors socials locals el recolzament econòmic per dur a terme projectes finalistes i autosostenibles en l'àmbit de la salut i l'educació.

La Fundació Jesús Serra i Àfrica Digna treballen juntes en el Programa de Beques Àfrica Digna - Fundació Jesús Serra. Aquest programa té  com a objectiu afavorir i facilitar l'accés a l'ensenyament secundari i l'ofici professional a kenians de bon nivell acadèmic però amb pocs recursos econòmics en igualtat de gènere. La nostra fundació assumeix el cost dels estudis d'aquests estudiants seleccionats i es realitza un seguiment de la seva evolució. Amb aquest projecte es fomenta l'educació, es promou la capacitació de grau superior i l'ajuda dels becats a la seva comunitat.

La Lillian, la Mari, la Mercy, la Sandra i la Mevisprise, son les estudiants seleccionades per rebre la beca aquest curs, alumnes de l'institut Loreto Limuru, durant els anys 2015-2018. L'institut Loreto Limuru es troba al comptat de Kiambu, a 3/4 d'hora en cotxe de Nairobi, la capital. L'escola va fundar-se el 1936 amb 7 alumnes i actualment compta amb 1.014 alumnes i un equip de professionals format per 50 professors i 60 persones de recolzament. L'escola està reconeguda per la seva tasca a la regió i per l'evolució dels alumnes que hi han assistit, com la premi Nobel de la pau Wangari Maathai.

Segueix-nos:

Comparteix aquesta notícia:

Fundació Jesús Serra · Avda. Alcalde Barnils, 63 · 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)