Investigació Empresa i Docència Acció social Esport Promoció de les Arts

Projectes en marxa

3a edició Premis a la Recerca

La 3a edició dels Premis a la Recerca tindrà lloc durant la primera meitat de 2021: des de l'obertura de la convocatòria l'11 de gener fins a l'entrega dels premis el 16 de juny.

Quico Tur, tennista professional en cadira de rodes

XIV Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra

Xpress Tennis Cup

Projecte d'investigació COVID-19

La investigació necessita reconeixement i suport per poder conèixer a fons l'estructura del coronavirus i desenvolupar les vacunes necessàries. A la Fundació Jesús Serra col·laborem amb el Centre Nacional de Biotecnologia del CSIC en la cerca d'una vacuna per protegir la població.

Save the Med

Programa "Al teu costat"

Tomando Conciencia Schools

Descobreix la figura de Jesús Serra

Retrat Jesús Serra

Jesús Serra Santamans és conegut, principalment, per haver fundat el Grup Catalana Occident i per haver dedicat la seva vida professional al món de les assegurances, la qual cosa el va convertint en una de les personalitats més rellevants del sector a Espanya. Durant tota la seva vida, va mantenir un interès especial per les arts i els esports, que va promoure de forma activa a través de diverses iniciatives. A més, es caracteritzava per tenir un gran esperit humanitari, especialment sensibilitzat cap als més necessitats, la qual cosa va quedar reflectida en la seva intensa tasca social.