Recerca Empresa i Docència Acció social Esport Promoció de les Arts

Projectes en marxa

4a edició Premis a la Recerca

Els Premis a la Investigació Fundació Jesús Serra tenen com a objectiu fomentar el reconeixement al treball en el camp de la nutrició i l'alimentació amb impacte en la salut.

XV Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra

Eva Nogales, nova investigadora del programa al CNIO

Xpress Tennis Cup

Descobreix la figura de Jesús Serra

Retrat Jesús Serra

Jesús Serra Santamans és conegut, principalment, per haver fundat el Grup Catalana Occident i per haver dedicat la seva vida professional al món de les assegurances, la qual cosa el va convertint en una de les personalitats més rellevants del sector a Espanya. Durant tota la seva vida, va mantenir un interès especial per les arts i els esports, que va promoure de forma activa a través de diverses iniciatives. A més, es caracteritzava per tenir un gran esperit humanitari, especialment sensibilitzat cap als més necessitats, la qual cosa va quedar reflectida en la seva intensa tasca social.