Recerca Empresa i Docència Acció social Esport Promoció de les Arts

Projectes en marxa

Copa d'Espanya inclusiva d'esquí alpí

Els pròxims 29 i 30 de gener de 2022 es celebrarà, a Baqueira Beret, la Copa d'Espanya inclusiva d'esquí alpí. Els seus objectius són desenvolupar una competició integrada que sigui un referent en l'àmbit nacional, a més de fomentar la convivència d'esportistes amb discapacitat i sense.

4a edició Premis a la Recerca

Save the Med

Tomando Conciencia Schools

Tomando Conciencia és la nostra fundació amb la qual generem un impacte social positiu a través de la creació, la comunicació i l'activació de projectes que contribueixen a construir una societat més justa, més humana i més sostenible.

Descobreix la figura de Jesús Serra

Retrat Jesús Serra

Jesús Serra Santamans és conegut, principalment, per haver fundat el Grup Catalana Occident i per haver dedicat la seva vida professional al món de les assegurances, la qual cosa el va convertint en una de les personalitats més rellevants del sector a Espanya. Durant tota la seva vida, va mantenir un interès especial per les arts i els esports, que va promoure de forma activa a través de diverses iniciatives. A més, es caracteritzava per tenir un gran esperit humanitari, especialment sensibilitzat cap als més necessitats, la qual cosa va quedar reflectida en la seva intensa tasca social.