Xpress Tennis Cup

Esport

La Fundació i l'esport

A la Fundació Jesús Serra apostem pel desenvolupament de l'esport i les persones amb discapacitat física, intel·lectual o sensorial a través d'esdeveniments i accions esportives exclusives per a aquest col·lectiu.

Gràcies al nostre treball amb centres com el Centre d'Esports d'Hivern Adaptats o la Fundació d'Esport i Desafiament, hem aconseguit la integració i l'evolució de l'esport i la discapacitat ajudant a promocionar l'activitat física per a persones amb discapacitat.

A més, amb això cerquem la integració de persones amb discapacitat davant diferents tipus d'esports i activitats físiques, i un exemple d'això són els tenistes professionals en cadira de rodes Quico Tur i Lola Ochoa.

El torneig de tenis base Xpress Tennis Cup i el trofeu d'esquí Fundació Jesús Serra, que se celebra a Baqueira Beret, són altres dels nostres esdeveniments esportius més rellevants.

Què fem

Foment de la pràctica esportiva

Apostem pel foment de la pràctica de l'esquí de competició per a joves i gent gran amb el Trofeu d'Esquí Fundació Jesús Serra.

A més, l'Xpress Tennis Cup és un dels tornejos organitzats per la Fundació Jesús Serra que promou el tenis entre els més petits.

Donem suport a l'esport adaptat

Suport a l'esport per a persones amb discapacitat, tant professional com amateur. Des de la Fundació Jesús Serra, col·laborem amb esportistes d'elit, com Quico Tur o Lola Ochoa, per la integració de l'esport i la discapacitat

Promovem activitats físiques per a familiars amb discapacitat

Promovem activitats esportives per a familiars amb discapacitat. També treballem en activitats centrades en aquestes persones gràcies als nostres col·laboradors i mediadors, pensant en el benestar i el desenvolupament a través de l'esport.

Més projectes

Torneig benèfic de pàdel

Del 13 al 23 de Setembre

Lola Ochoa

Quico Tur, tennista professional en cadira de rodes

Xpress Tennis Cup

La Fundació Jesús Serra ha posat en marxa la 4a edició de l'Xpress Tennis Cup, el nostre campionat esportiu. Consolidat com una de les cites més importants del calendari de tennis base nacional, impulsem nous talents i acostem el tennis als més joves.