Setmana Blanca

Activitats en la neu per afamiliars amb discapacitat

Del 6 al 10 de març

La Fundació Jesús Serra organitzem amb la col·laboració de la Federació Espanyola d'Esports de Persones amb Discapacitat Física (FEDDF) una setmana blanca gratuïta per als familiars amb discapacitat dels treballadors i mediadors de Catalana Occident. L'estació d'esquí de Baqueira Beret és l'escenari que hem triat per reunir els participants que, del 6 al 10 de març, practicaran l'esquí, un esport ideal per a totes les persones que disposen de l'equipament adequat i volen aprendre a fer-lo servir.

L'esquí transmet una sensació de llibertat increïble i permet a les persones amb discapacitat gaudir de la natura i la muntanya. Els beneficis físics i mentals que proporciona aquest esport són innombrables: enforteix l'autoestima, aporta motivació, els ajuda a sortir de l'aïllament, millora l'equilibri mental... Per tots aquests motius, és una oportunitat única per ampliar la seva autonomia. Compartir aquesta activitat amb familiars i altres persones amb discapacitat és una experiència única a un entorn natural meravellós.