Torneig de pàdel benèfic per a la associació Apadema

Apadema

La Fundació Jesús Serra dona suport a Apadema en la seva missió per atendre a persones adultes amb discapacitat. L'associació ajuda a aquestes persones a desenvolupar la seva personalitat i a integrar-se en la societat.

La Fundació Jesús Serra dona suport a Apadema en la seva missió per atendre persones adultes amb discapacitat. L'associació ajuda aquestes persones a desenvolupar la seva personalitat i a integrar-se en la societat.

La Fundació Jesús Serra col·labora amb l’Associació de Pares per a la Promoció i Atenció al Discapacitat Intel·lectual Adult (Apadema) des de fa més de dotze anys, donant suport a l'organització del torneig de pàdel benèficanual —entre altres esdeveniments—, en el qual participen empleats del Grup Catalana Occident, projecten la tasca de la seva associació i recapten fons econòmics per a la seva missió.

Aquesta associació sense ànim de lucre, creada el 1983 per un grup de pares amb fills majors d'edat afectats per discapacitats intel·lectuals, té com a principal objectiu la promoció, la cura i el tractament de persones adultes amb discapacitat intel·lectual, amb l'objectiu que rebin l'assistència necessària per poder desenvolupar la seva personalitat i integració a la societat.

Gràcies al suport d'entitats com la Fundació Jesús Serra, l'associació ha pogut continuar atenent, durant aquest any, a dones afectadesper discapacitats intel·lectuals de grau moderat i sever, seguir prestant serveis ausuàries amb recursos econòmics limitatsi materialitzar nous programesper al desenvolupament de l'autonomia personal i la inserció laboral de les participants, afavorint així la seva integració social.