Torneig de pàdel benèfic per a la associació Apadema

Torneig benèfic de pàdel

La Fundació Jesús Serra dona suport a Apadema en la seva missió per atendre a persones adultes amb discapacitat. L'associació ajuda a aquestes persones a desenvolupar la seva personalitat i a integrar-se en la societat.

La Fundació Jesús Serra col·labora amb Apadema (Associació de Pares per a la Promoció i Atenció al Discapacitat Intel·lectual Adult) des de fa més de dotze anys, per donar suport a l'organització del torneig de pàdel benèfic anual en el qual participen empleats del Grup Catalana Occident, mitjançant el qual projecten la tasca de la seva associació i recapten fons econòmics per a la seva missió. Durant l'any 2021 es celebrarà des del 13 al 23 de setembre.

Aquesta associació sense ànim de lucre, creada el 1983 per un grup de pares amb fills majors d'edat afectats per discapacitats intel·lectuals, té com a principal objectiu la promoció, la cura i el tractament de persones adultes amb discapacitat intel·lectual perquè rebin l'assistència necessària per poder desenvolupar la seva personalitat i integrar-se en la societat.

Gràcies al suport d'entitats com la nostra, Apadema pogut continuar atenent dones afectades per discapacitats intel·lectuals de grau moderat i sever; seguir prestant serveis a usuàries amb recursos econòmics limitats, i materialitzar nous programes per al desenvolupament de l'autonomia personal i la inserció laboral de les participants, la qual cosa afavoreix la seva integració social.