Campus CDIA

Campus i prova d'esquí inclusivaper a esportistes amb discapacitat

Del 19 al 24 de gener

CDIA: pistes d'esquí per a la integració

Any rere any, la nostra fundació realitza activitats a favor de la integració de persones amb discapacitat mitjançant l'esport. L'hivern presenta un desafiament en forma dels esports més comuns d'aquesta època de l'any i ens recorda la passió del nostre fundador per les activitats hivernals.

La Vall d'Aran, i l'estació d'esquí Baqueira Beret —de la qual Jesús Serra Santamans va ser un dels principals promotors— són el lloc ideal per organitzar les successives edicions del Campus Fundació Jesús Serra d'iniciació a la competició d'esquí alpí i surf de neu per a esportistes discapacitats, que organitzem en col·laboració amb el Centre d'Esports d'Hivern Adaptats (CDIA).

Durant una setmana, els esportistes federats de totes les edats van perfeccionar la seva condició física i psicològica, així com compartir experiències amb altres esportistes. També van participar en una competició que aquest any, en la seva cinquena edició, va incloure una prova de la Copa d'Espanya d'esquí alpí i surf de neu adaptat. A més, aquest any el campus va oferir una prova d'esquí alpí inclusiva que va tenir lloc del 24 al 26 de gener.