Campus CDIA

Campus i prova d'esquí inclusivaper a esportistes amb discapacitat

Del 19 al 24 de gener

CDIA: pistes d'esquí per a la integració

Any rere any, la nostra fundació realitza activitats a favor de la integració de persones amb discapacitat mitjançant l'esport. L'hivern presenta un desafiament en forma dels esports més comuns d'aquesta època de l'any i ens recorda la passió del nostre fundador per les activitats hivernals.

La Vall d'Aran, i l'estació d'esquí Baqueira Beret —de la qual Jesús Serra Santamans va ser un dels principals promotors— són el lloc ideal per organitzar les successives edicions del Campus Fundació Jesús Serra d'iniciació a la competició d'esquí alpí i surf de neu per a esportistes discapacitats, que organitzem en col·laboració amb el Centre d'Esports d'Hivern Adaptats (CDIA).

Durant una setmana, esportistes federats de totes les edats han perfeccionat la seva preparació física i psicològica, han compartit experiències amb altres esportistes i han participat en una competició, que aquest any, en la cinquena edició, va donar cabuda a una prova de la Copa d'Espanya d'esquí alpí i surf de neu adaptat. A més, el campus va comptar amb una prova d'esquí alpí inclusiva que es va dur a terme del 24 al 26 de gener.