Campus CDIA

Campus i prova d'esquí inclusivaper a esportistes amb discapacitat

14 de febrer - 19 de febrer

CDIA: pistes d'esquí per a la integració

Any rere any, la nostra fundació realitza activitats a favor de la integració de persones amb discapacitat mitjançant l'esport. L'hivern presenta un desafiament en forma dels esports més comuns d'aquesta època de l'any i ens recorda la passió del nostre fundador per les activitats hivernals.

La Vall d'Aran, i l'estació d'esquí Baqueira Beret —de la qual Jesús Serra Santamans va ser un dels principals promotors— són el lloc ideal per organitzar les successives edicions del Campus Fundació Jesús Serra d'iniciació a la competició d'esquí alpí i surf de neu per a esportistes discapacitats, que organitzem en col·laboració amb el Centre d'Esports d'Hivern Adaptats (CDIA).

Durant una setmana, esportistes federats de totes les edats perfeccionaran la seva preparació física i psicològica, compartint experiències amb altres esportistes i participant en una competició. La propera edició tindrà lloc del 31 de gener al 5 de febrer.