Campus CDIA

Campus per a esportistesamb discapacitat

Del 19 al 25 de gener

CDIA: pistes d'esquí per a la integració

Any rere any, la nostra fundació realitza activitats a favor de la integració de persones amb discapacitat mitjançant l'esport. L'hivern presenta un desafiament en forma dels esports més comuns d'aquesta època de l'any i ens recorda la passió del nostre fundador per les activitats hivernals.

La Vall d'Aran i l'estació d'esquí Baqueira Beret —de la qual Jesús Serra Santamans va ser un dels principals promotors— són el lloc ideal per organitzar el Campus Fundació Jesús Serra de competició d'esquí alpí i snowboard per a esportistes discapacitats, que organitzem amb la col·laboració del Centre d'Esports d'Hivern Adaptats (CDIA).

Durant una setmana, esportistes federats de totes les edats han perfeccionat la seva condició física i psicològica, compartit experiències amb altres esportistes i participat en una competició, que aquest any, en la seva tercera edició, ha inclòs una prova de la Copa d'Espanya d'esquí alpí i snowboard adaptat.