FEDDF Esport per a tothom

Jornadas Esport per a tots en centres escolars

Un any més, la Fundació Jesús Serra i la FEDDF (Federació Espanyola d'Esports de Persones amb Discapacitat Física) organitzen les Jornades "Esport per a tots". Aquestes jornades es desenvolupen a centres educatius de diferents províncies espanyoles amb l'objectiu de sensibilitzar els joves sobre les dificultats que es troben les persones amb discapacitat. Cadascun dels centres fa tallers d'esport adaptat, com ara bàsquet en cadira de rodes, goalball (futbol per a persones cegues), slalom, boccia i voleibol assegut.

Amb aquestes activitats, els nens i nenes descobreixen les capacitats i habilitats necessàries per practicar esport quan una persona té una discapacitat: fer servir una cadira de rodes esportiva o una bicicleta amb impulsió de les mans. D'aquesta manera, els nens i nenes que hi participen entenen la importància de desenvolupar els sentits i els sentiments de les persones amb discapacitat i aprenen a tractar-les amb respecte. Els participants també tenen l'oportunitat d'assistir a xerrades informatives sobre esports i discapacitat on es tracten tots els aspectes relacionats amb aquest tema.