Fundación Deporte y Desafío

Activitats esportives per a familiarsamb discapacitat

Integració a través de l'esport

A la Fundació organitzem activitats esportives per als familiars amb discapacitat dels empleats i mediadors del Grup Catalana Occident, amb l'ajuda de Fundación Deporte y Desafío. Amb aquestes activitats, tenen l'oportunitat de practicar esports com ara el surf, el busseig, l'hípica o el senderisme, esports guiats per professionals especialitzats que ajusten l'aprenentatge a les seves necessitats.

L'objectiu principal de Fundación Deporte y Desafío és fomentar la integració social de les persones amb discapacitat física, intel·lectual o sensorial a través de l'exercici físic i l'esport. D'aquesta manera, es promou la seva independència i se'ls ajuda a descobrir un potencial. La fundació ofereix programes esportius de tots els estils, com ara l'esquí, el pàdel, el ciclisme o el busseig, entre d'altres. A més, organitza festes benèfiques, torneigs, curses solidàries o jornades de sensibilització.