11è Trofeu Esquí Fundació Jesús Serra

11è Trofeu d'EsquíFundació Jesús Serra

Del 9 a l'11 de març

Hem celebrat la 11ª. Edició del Trofeu d'Esquí Fundació Jesús Serra a l'estació de Baqueira Beret

Els dies 9, 10 i 11 de març de 2018 hem organitzat l'onzena edició del Trofeu d'Esquí Fundació Jesús Serra a l'estació de Baqueira Beret. Els esquiadors que s'han reunit a l'estació han pogut gaudir d'una gran festa del esquí a un entorn privilegiat. En aquesta ocasió, hi han assistit com a espectadors els participants de la Setmana Blanca que ha organitzat la Fundació Jesús Serra juntament amb la FEDDF, la Federació Espanyola d'Esports de Persones amb Discapacitat Física.

El dissabte es va disputar la prova Gegant i el diumenge, el Paral·lel, on van participar els integrants de les categories femenina i masculina que van obtenir els millors temps. Va poder participar a la cursa tothom qui va voler, des de la categoria infantil fins a la de veterans. A més, hi va haver una categoria elit per als esquiadors amb llicència.

El següent vídeo mostra un resum de la desena edició del Trofeu d'Esquí Fundació Jesús Serra, organitzada l'any 2016.