11è Trofeu Esquí Fundació Jesús Serra

12è Trofeu d'EsquíFundació Jesús Serra

Del 8 al 10 de març

Celebrem la 12a edició del Trofeu d'Esquí Fundació Jesús Serra a l'estació de Baqueira Beret.

Els pròxims dies 8, 9 i 10 de març celebrem la dotzena edició del Trofeu d'Esquí Fundació Jesús Serra a l'estació de Baqueira Beret. Els esquiadors que es reuneixin a l'estació podran gaudir d'una gran festa del esquí a un entorn privilegiat. En aquesta ocasió, també hi assistiran com a espectadors els participants de la Setmana Blanca que ha organitzat la Fundació Jesús Serra juntament amb la Federació Espanyola d'Esports de Persones amb Discapacitat Física (FEDDF).

Dissabte es disputarà la prova Gegant i diumenge la prova Paral·lel, en la qual participaran els integrants de les categories femenina i masculina que hagin obtingut els millors temps. Tothom qui vulgui pot inscriure's a les curses, des de la categoria infantil fins a la de veterans, així com la categoria d'elit, formada pels corredors amb llicència.

El següent vídeo mostra un resum de la desena edició del Trofeu d'Esquí Fundació Jesús Serra, organitzada l'any passat.