Xpress Padel Cup 2022

Des de la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i amb la col·laboració de la marca Wilson, s'ha celebrat la 2a edició de l'Xpress Padel Cup. És un campionat de pàdel juvenil que vol impulsar la pràctica del pàdel entre nois i noies, prioritzant els valors i la diversió que ofereix l'esport.

Xpress Padel Cup és un dels projectes esportius que impulsem des de la nostra fundació, ja que creiem en el foment del pàdel com a esport. El torneig d'aquest any 2022 estava obert a tothom que hi volia participar (categories Sub-12 i Sub-14) i, a més, les inscripcions eren gratuïtes i es podien fer a través del club al qual es pertanyia o mitjançant la inscripció en línia.

Com i on es va celebrar l'Xpress Padel Cup 2022?

El campionat de l'Xpress Padel Cup de 2022 es va celebrar en tres circuits diferenciats entre les comunitats autònomes de Catalunya, Madrid i Comunitat Valenciana, en què els participants van representar els seus clubs.

D'altra banda, el format dels partits es va fer en un màxim de 20 minuts, i va acollir tots els joves que hi van voler participar.

El torneig Xpress Padel Cup 2022 ha finalitzat.