Xpress Tennis Cup

La Fundació Jesús Serra ha posat en marxa la 5a edició de l'Xpress Tennis Cup, el nostre campionat esportiu, que s'ha consolidat com una de les cites més importants del calendari de tenis base nacional. Amb aquest esdeveniment, volem impulsar nous talents de l'esport, a més d'acostar el tenis als més joves.

El torneig Xpress Tennis Cup disposa d'un total de tres circuits diferenciats entre les comunitats autònomes de Catalunya, Madrid i València, en què nens i nenes representen per equips els seus respectius clubs participants.

Els equips guanyadors de cada fase provincial de les diferents categories (Sub-10 i Sub-12, tant femenina com masculina) participaran en la gran final del torneig, que tindrà lloc a la capital de cada comunitat autònoma. En aquesta edició, està previst que hi participin més de 2.000 jugadors i 250 equips de clubs de tenis de les tres comunitats autònomes.

A més, comptem amb tres tenistes com a padrins de l'Xpress Tennis Cup: Pablo Carreño, número 18 del rànquing ATP; Paula Badosa, número 87 del rànquing WTA, i Lola Ochoa, primera del rànquing de tenis adaptat i ambaixadora de la Fundació Jesús Serra.

Com funciona l'Xpress Tennis Cup?

Mitjançant un innovador format de partits de 20 minuts, amb canvis constants de jugadors (cada dos punts guanyats, hi ha un canvi) i amb els entrenadors en pista arbitrant l'equip rival, els participants es disputaran la victòria del torneig. Gràcies a aquest nou mètode, volem fomentar la companyonia en un esport originalment individual.

Si estàs interessat a participar-hi, pots entrar en aquest enllaç.

Dates i fases segons la comunitat autònoma

Tal com s'ha comentat, el torneig es disputarà a tres comunitats autònomes diferents, i les dates per a les diferents fases per comunitat són aquestes:

Catalunya

• Fase provincial: Girona – 13/11/2021
  • Fase provincial: Lleida – 18/09/2021
  • Fase provincial: Tarragona – 14/11/2021
  • Fase provincial: Barcelona – 27/11/2021
  • Gran final Catalunya: Barcelona – 28/11/2021

Comunitat Valenciana

• Fase provincial: Alacant – 17/10/2021
  • Fase provincial: Castelló – 23/10/2021
  • Fase provincial: València – 06/11/2021
  • Gran final: València – 07/11/2021

Comunitat Madrid

• Quadre dissabte: Madrid – 02/10/2021
  • Quadre diumenge: Madrid – 03/10/2021

Xpress Tennis Cup és el projecte esportiu impulsat per la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, que té com a objectiu fomentar l'aprenentatge sobre l'esport i la competitivitat entre els joves competidors del tenis base a través d'una gran celebració i amb un mètode innovador.