Xpress Tennis Cup 2022

Xpress Tennis Cup

Durant el 2022, la Fundació Jesús Serra va celebrar una nova edició de l'Xpress Tennis Cup, el nostre campionat esportiu, que edició rere edició, s'ha consolidat com una de les cites més importants del calendari de tennis base nacional. Amb aquest esdeveniment, volem impulsar nous talents de l'esport, a més d'acostar el tennis als més joves.

El torneig de Xpress Tennis Cup va tenir un total de tres circuits diferenciats entre les comunitats autònomes de Catalunya, Madrid i Comunitat Valenciana, en què nens i nenes van representar per equips els seus respectius clubs participants.

Els equips guanyadors de cada fase, a nivell provincial de les diferents categories (Sub-10 i Sub-12, tant femenina com masculina) participaran en la gran final del torneig, que tindrà lloc a la capital de cada comunitat autònoma. En aquesta edició, està previst que hi participin més de 2.000 jugadors i 250 equips de clubs de tennis de les tres comunitats autònomes.

A més, comptem amb tres tenistes com a padrins de l'Xpress Tennis Cup: Quico Tur, Paula Badosa i David Ferrer, tots ells ambaixadors de la Fundació Jesús Serra o de Wilson.

Les fases provincials i grans finals de les respectives comunitats autònomes (Madrid, Catalunya i Comunitat Valenciana) han finalitzat.