Xpress Tennis Cup

La Fundació Jesús Serra va celebrar la 5a edició de l'Xpress Tennis Cup, el nostre campionat esportiu, que any rere any, s'ha consolidat com una de les cites més importants del calendari de tenis base nacional. Amb aquest esdeveniment, volem impulsar nous talents de l'esport, a més d'acostar el tenis als més joves.

El torneig Xpress Tennis Cup va disposar d'un total de tres circuits diferenciats entre les comunitats autònomes de Catalunya, Madrid i València, en què nens i nenes van representar per equips els seus respectius clubs participants.

Els equips guanyadors de cada fase provincial de les diferents categories (Sub-10 i Sub-12, tant femenina com masculina) van participar en la gran final del torneig, que va tenir lloc a la capital de cada comunitat autònoma. En aquesta edició, estava previst que hi participessin més de 2.000 jugadors i 250 equips de clubs de tenis de les tres comunitats autònomes.

A més, vam comptar amb tres tenistes com a padrins de l'Xpress Tennis Cup: Pablo Carreño, número 18 del rànquing ATP; Paula Badosa, número 87 del rànquing WTA, i Lola Ochoa, primera del rànquing de tenis adaptat i ambaixadora de la Fundació Jesús Serra.