Xpress Tennis Cup

Microsoft Word - (cat)NdP Record de participacion en la 3 edicion Xpress Tennis Cup de la Fundacion Jesus Serra.docx

La Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i l'empresa d'equipament esportiu Wilson han tancat amb un altre gran èxit la 3a edició de l’Xpress Tennis Cup, un projecte esportiu que té com a objectiu impulsar el tennis entre els nens i nenes de 5 a 12 anys i que, any rere any, augmenta la participació de joves tennistes.

Així, durant els mesos del març al juny, més de 1.500 jugadors de Comunitat Valenciana, de Catalunya i de la Comunitat de Madrid han representat el seu club de tennis en aquest torneig caracteritzat pel seu format innovador de partits curts de 20 minuts.

En total, 270 equips d'aquestes tres comunitats van compartir la seva passió pel tennis i van assimilar els valors associats a l'esport, com ara el treball en equip, l'esforç i la constància. Després de les fases provincials celebrades a cada comunitat autònoma, es va celebrar una gran final a cadascuna d'elles. Com a premi, els equips finalistes i els guanyadors de les fases provincials i de la gran final de cada comunitat autònoma han estat obsequiats amb material esportiu Wilson, valorat en un total de 25.000 €.

Cartell Xpress Tennis Cup 2019 Més informació