Investigació i docència Solidaritat Esport Música i poesia

Properes activitats

I Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra

Els doctors Guadalupe Sabio Bus i Pablo Pérez Martinez són els guanyadors ex aequo del I Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra per la seva trajectòria de recerca en els camps de la nutrició, l'alimentació i la salut.

Apadema

La cadena solidària: Dentistas Sobre Ruedas

Descobriment de nous talents musicals

Concurs Internacional de Música Maria Canals

Sent fidels al nostre objectiu d'impulsar la carrera musical de joves pianistes, la nostra Fundació va atorgar, per primera vegada en la història del Concurs Internacional Maria Canals, el Primer Premi Fundació Jesús Serra. Evgeny Konnov va ser el guardador de la 64a edició i qui tindrà l'oportunitat de tocar en concert al costat de destacades orquestres a Bilbao, Madrid, Tenerife i Sevilla.

Descobreix la figura de Jesús Serra

Retrat Jesús Serra

Jesús Serra Santamans és conegut, principalment, per haver fundat el Grup Catalana Occident i per haver dedicat la seva vida professional al món de les assegurances, motiu pel qual es va convertir en una de les personalitats més rellevants del sector a Espanya. Durant tota la seva vida, va mantenir un interès especial per les arts i els esports, que va promoure activament mitjançant diverses iniciatives. A més, es caracteritzava per tenir un gran esperit humanitari, sobretot envers les persones més necessitades, la qual cosa va quedar reflectida a través d’un intens treball social.

Les nostres àrees d'actuació