Investigació Empresa i Docència Acció social Esport Promoció de les Arts

Projectes en marxa

Projecte d'investigació COVID-19

Ara més que mai, la investigació necessita reconeixement i suport per poder conèixer a fons l'estructura del coronavirus i així poder desenvolupar les vacunes necessàries. A la Fundació Jesús Serra estem col·laborant amb el Centre Nacional de Biotecnologia del CSIC en la recerca d'una vacuna per protegir la població davant la infecció.

Xpress Tennis Cup

Setembre - novembre

Programa "Al teu costat"

XIII Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra

Descobreix la figura de Jesús Serra

Retrat Jesús Serra

Jesús Serra Santamans és conegut, principalment, per haver fundat el Grup Catalana Occident i per haver dedicat la seva vida professional al món de les assegurances, la qual cosa el va convertint en una de les personalitats més rellevants del sector a Espanya. Durant tota la seva vida, va mantenir un interès especial per les arts i els esports, que va promoure de forma activa a través de diverses iniciatives. A més, es caracteritzava per tenir un gran esperit humanitari, especialment sensibilitzat cap als més necessitats, la qual cosa va quedar reflectida en la seva intensa tasca social.