Investigació Empresa i Docència Acció Social Esport Promoció de les Arts

Properes activitats

XII Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra

2º Premis a la Recerca Fundació Jesús Serra

Els Premis a la Recerca Fundació Jesús Serra s'adrecen a investigadors de fins a 45 anys espanyols o que faci un mínim de tres anys que estiguin duent a terme un treball de recerca a Espanya. Per poder-hi participar, els candidats han d'estar proposats per persones vinculades a universitats, hospitals o centres de recerca d'Espanya. El termini per a l'enviament de candidatures comença el 3 de desembre del 2018 i acaba el 28 de febrer del 2019, tots dos inclosos.

Descobreix la figura de Jesús Serra

Retrat Jesús Serra

Jesús Serra Santamans és conegut, principalment, per haver fundat el Grup Catalana Occident i per haver dedicat la seva vida professional al món de les assegurances, motiu pel qual es va convertir en una de les personalitats més rellevants del sector a Espanya. Durant tota la seva vida, va mantenir un interès especial per les arts i els esports, que va promoure activament mitjançant diverses iniciatives. A més, es caracteritzava per tenir un gran esperit humanitari, sobretot envers les persones més necessitades, la qual cosa va quedar reflectida a través d’un intens treball social.