Música i poesia Investigació i docència Esport Solidaritat

Properes activitats

Campus per a esportistes amb discapacitat

La Vall d'Aran i l'estació d'esquí Baqueira Beret són el lloc ideal per organitzar el Campus Fundació Jesús Serra de competició d'esquí alpí i snowboard per a esportistes amb discapacitats que organitzem amb el CDIA.

Del 20 al 26 de gener

Àfrica Digna: Beques per a estudiants a Kenya

Acció Pianos al carrer

I Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra

La Fundació Jesús Serra convoca la primera edició del Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra amb l'objectiu de reconèixer l'excel·lència i el nivell que desenvolupen els científics espanyols als àmbits d'investigació bàsica, clínica, epidemiològica i tecnològica en nutrició, alimentació i salut. El termini per enviar candidatures finalitza el 9 de març.

Descobreix la figura de Jesús Serra

Retrat Jesús Serra

Jesús Serra Santamans era conegut principalment per ser el fundador del Grup Catalana Occident i per haver dedicat la seva vida professional al món de les assegurances, la qual cosa el va convertir en una de les personalitats més rellevants del sector a Espanya. Durant tota la seva vida va mantenir un interès especial per les arts i els esports, activitats que va promoure activament mitjançant diverses iniciatives. A més, es caracteritzava per tenir un gran esperit humanitari, sobretot envers les persones més necessitades, que es veu reflectit per un intens treball social.

Les nostres àrees d'actuació