Investigació Empresa i Docència Acció Social Esport Promoció de les Arts

Properes activitats

2ª. Edició Premis a la Investigació

Els Premis a la Recerca Fundació Jesús Serra s'adrecen a investigadors de fins a 45 anys espanyols o que faci un mínim de tres anys que estiguin duent a terme un treball de recerca a Espanya. Per poder-hi participar, els candidats han d'estar proposats per persones vinculades a universitats, hospitals o centres de recerca d'Espanya.

Mans Unides: Projecte per crear una escola a Fufulso (Ghana)

Pla de formació per a joves kenyanes

Xpress Tennis Cup

Xpress Tennis Cup és un torneig lligat als valors de la Fundació que promou la solidaritat, l'esforç i el treball en equip, alhora que fomenta el tennis base perquè els nens aprenguin des de petits a gaudir d'aquest esport.

Torneig de pàdel benèfic

Lleó s'omple de pianos

XII Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra

Descobreix la figura de Jesús Serra

Retrat Jesús Serra

Jesús Serra Santamans és conegut, principalment, per haver fundat el Grup Catalana Occident i per haver dedicat la seva vida professional al món de les assegurances, motiu pel qual es va convertir en una de les personalitats més rellevants del sector a Espanya. Durant tota la seva vida, va mantenir un interès especial per les arts i els esports, que va promoure activament mitjançant diverses iniciatives. A més, es caracteritzava per tenir un gran esperit humanitari, sobretot envers les persones més necessitades, la qual cosa va quedar reflectida a través d’un intens treball social.