Investigació Empresa i Docència Acció Social Esport Promoció de les Arts

Properes activitats

XII Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra

La Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, va celebrar el lliurament de premis als poetes guanyadors del XII Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra. L'acte va tenir lloc a l'Ateneu Barcelonès i va comptar amb la col·laboració de l'Associació Col·legial d'Escriptors de Catalunya (ACEC).

Mans Unides: Projecte per crear una escola a Fufulso (Ghana)

Pla de formació per a joves kenyanes

Xpress Tennis Cup

Xpress Tennis Cup és un torneig lligat als valors de la Fundació que promou la solidaritat, l'esforç i el treball en equip, alhora que fomenta el tennis base perquè els nens aprenguin des de petits a gaudir d'aquest esport.

Torneig de pàdel benèfic

Lleó s'omple de pianos

2ª. Edició Premis a la Investigació

Descobreix la figura de Jesús Serra

Retrat Jesús Serra

Jesús Serra Santamans és conegut, principalment, per haver fundat el Grup Catalana Occident i per haver dedicat la seva vida professional al món de les assegurances, motiu pel qual es va convertir en una de les personalitats més rellevants del sector a Espanya. Durant tota la seva vida, va mantenir un interès especial per les arts i els esports, que va promoure activament mitjançant diverses iniciatives. A més, es caracteritzava per tenir un gran esperit humanitari, sobretot envers les persones més necessitades, la qual cosa va quedar reflectida a través d’un intens treball social.