Música i poesia Investigació i docència Esport Solidaritat

Properes activitats

I Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra

Els doctors Guadalupe Sabio Bus i Pablo Pérez Martinez són els guanyadors ex aequo del I Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra per la seva trajectòria de recerca en els àmbits de la nutrició, l'alimentació i la salut.

Xpress Tennis Cup

Jornadas Esport per a tots en centres escolars

Concurs Internacional de Música Maria Canals

Sent fidels al nostre objectiu d'impulsar la carrera musical de joves pianistes, la nostra Fundació va atorgar, per primera vegada en la història del Concurs Internacional Maria Canals, el Primer Premi Fundació Jesús Serra. Evgeny Konnov va ser el guardador de la 64a edició i qui tindrà l'oportunitat de tocar en concert al costat de destacades orquestres a Bilbao, Madrid, Tenerife i Sevilla.

Descobreix la figura de Jesús Serra

Retrat Jesús Serra

Jesús Serra Santamans era conegut principalment per ser el fundador del Grup Catalana Occident i per haver dedicat la seva vida professional al món de les assegurances, la qual cosa el va convertir en una de les personalitats més rellevants del sector a Espanya. Durant tota la seva vida va mantenir un interès especial per les arts i els esports, activitats que va promoure activament mitjançant diverses iniciatives. A més, es caracteritzava per tenir un gran esperit humanitari, sobretot envers les persones més necessitades, que es veu reflectit per un intens treball social.

Les nostres àrees d'actuació