Cabecera Investigación

Investigació i docència

I Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra

Els doctors Guadalupe Sabio Bus i Pablo Pérez Martinez són els guanyadors ex aequo del I Premi a la Investigació Fundació Jesús Serra per la seva trajectòria de recerca en els camps de la nutrició, l'alimentació i la salut.

África Digna: beques per a estudiants a Kenya

Certamen de fotografia científica FOTCIENCIA

La fotografia és una eina fonamental per a la ciència, ja que permet enregistrar elements que l'ull no percep i, fins i tot en molts de casos, objectes que no es poden veure de qualsevol altra manera. Tot això es va apreciar a les més de 700 fotografies que van participar en la quinzena edició del Certamen de fotografia FOTCIENCIA, organitzat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) juntament amb el Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC).