Deusto Business School

Beques per a estudiants a laDeusto Business School

Deusto Business School és l'escola de negocis de la Universitat de Deusto. La seva activitat docent es nodreix de programes per a la formació de directius durant les diferents etapes professionals i personals.

Treballem amb Deusto Business Alumni, l'associació d'antics alumnes de la Deusto Business School, donant suport el projecte Beques Fundació Jesús Serra amb tres beques dirigides a estudiants amb pocs recursos i una trajectòria acadèmica destacable per cobrir la seva estada durant la promoció de projectes d'investigació a la Deusto Business School.

L'aliança amb Deusto Business Alumni es va crear amb l'objectiu d'incentivar les carreres professionals de llicenciats i estudiants. La cerca de nous talents permet enriquir qualitativament els plans d'empresa, com ara el que ha establert Assegurances Bilbao, perquè els becaris puguin fer estades de pràctiques quan finalitzen els estudis. Amb aquesta iniciativa, reflectim la voluntat de recolzar i apostar pels joves amb més aptitud, apostar per ells i apropar-los al món corporatiu i la investigació acadèmica per contribuir a l'avenç educatiu i empresarial.