Beques ESADE

Projecte Beques al Talent amb la Fundació ESADE

La nostra fundació i la Fundació ESADE col·laborem en el projecte de fons de beques, un programa que ha desenvolupat la Fundació ESADE amb l'objectiu de donar una oportunitat als alumnes amb talent sense recursos perquè cursin carreres universitàries, doctorats i MBA. Participem concretament en el fons de beques de programes universitaris, que se centra en becar als alumnes que cursen estudis de Direcció d'empreses-BBA o fan el Grau de Dret o el Doble Grau de Direcció d'empreses i Dret.

ESADE realitza la seva activitat acadèmica a Espanya i a diversos països d'Amèrica Llatina en tres àrees principals: formació, investigació i debat social. En l'àmbit de formació, l'entitat presenta un model d'aprenentatge propi i innovador, pioner a Europa, que es basa en el desenvolupament d'habilitats i competències professionals i directives. En l'àmbit d'investigació, ESADE disposa d'unitats d'investigació que es dediquen a crear coneixements i fer-ne difusió en àrees rellevants per al món empresarial, el sector públic, l'àmbit jurídic i la societat civil. En l'àmbit de debat social, ESADE és un lloc de trobada per a molts d'empresaris, directius, acadèmics, juristes, polítics i representants de la societat civil.