Beques ESADE

Projecte de beques per a joves amb talent

La nostra Fundació i la Fundació ESADE col·laboren en el projecte de fons de beques, un programa que ha desenvolupat la segona amb l'objectiu de donar una oportunitat als alumnes amb talent, però sense recursos perquè cursin estudis universitaris, de doctorats i MBA. Participem concretament en el fons de beques de programes universitaris, que se centra en becar als alumnes que cursen estudis de Direcció d'Empreses-BBA fan el grau de Dret o dobles graus de Direcció d'Empreses i Dret.

ESADE desenvolupa la seva activitat acadèmica a Espanya, així com a diversos països d'Amèrica Llatina, en tres àrees principals: formació, investigació i debat social. En l'àmbit de formació, l'entitat presenta un model d'aprenentatge propi i innovador, pioner a Europa, que es basa en el desenvolupament d'habilitats i competències professionals i directives. En l'àmbit d'investigació, l’escola disposa d'unitats d'investigació que es dediquen a crear coneixements i fer-ne difusió en àrees rellevants per al món empresarial, el sector públic, l'àmbit jurídic i la societat civil. En l'àmbit de debat social, ESADE és un lloc de trobada per a molts d'empresaris, directius, acadèmics, juristes, polítics i representants de la societat civil.