Projecte CNB - CSIC: Donem suport a la investigació de la vacuna contra la Covid-19

Projecte investigació Covid-19

A la Fundació Jesús Serra hem adquirit el ferm compromís de preservar la seguretat i la salut de les persones. Un valor que, davant la crisi sanitària derivada de la Covid-19 que estem vivint, sembla cobrar més sentit que mai.

Amb l'objectiu de reivindicar la tasca dels sanitaris, científics i investigadors espanyols i, en conseqüència, de garantir el tractament dels problemes de salut que pateix la nostra societat, hem donat 350.000 euros al Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC), un dels grups d'investigació que lideren diversos projectes per protegir la població davant la infecció.

Concretament, aquesta aportació està destinada a un dels grups d'investigació del Centre Nacional de Biotecnologia (CNB) del CSIC, que des del gener passat lidera diversos projectes destinats a conèixer en detall l'estructura del coronavirus, així com el desenvolupament de les vacunes pertinents i la protecció davant el brot