Fundació d'Investigació Cardiovascular

Fundació d'Investigació Cardiovascular: secrets del cor

La Fundació Jesús Serra dona suport a la Fundació d'Investigació Cardiovascular des de fa 25 anys per difondre coneixement en l'àmbit formatiu i assessorar els professionals i les entitats que volen aconseguir un món cardiosaludable. Les malalties cardiovasculars són la causa principal de mort a nivell mundial; per aquest motiu, les millors eines per salvar vides són la prevenció i el tractament adequat.

La col·laboració entre les dues entitats permet impulsar nombrosos projectes de l'Institut Català de Ciències Cardiovasculars (ICCC) i l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (HSCP). Un dels projectes més importants és la Càtedra d'Investigació Cardiovascular a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), que té com a finalitat fomentar activitats d'investigació i docència relacionades amb la prevenció de malalties cardiovasculars amb la participació d'investigadors i professors convidats.

En aquest context, la Fundació Jesús Serra ha organitzat esdeveniments i simposis amb motiu del Dia Mundial del Cor. A més, gràcies a les beques de formació i les beques pont, els investigadors i doctors Lina Badimon i Antoni Bayés han pogut publicar els resultats de les seves investigacions a les revistes científiques més prestigioses. La nostra fundació afavoreix l'avenç del progrés per crear una societat millor per a tothom.