La música i la poesia, dues de les passions de Jesús Serra.

Música i poesia

Concurs Internacional de Música Maria Canals

Sent fidels al nostre objectiu d'impulsar la carrera musical de joves pianistes, la nostra Fundació va atorgar, per primera vegada en la història del Concurs Internacional Maria Canals, el Primer Premi Fundació Jesús Serra. Evgeny Konnov va ser el guardador de la 64a edició i qui tindrà l'oportunitat de tocar en concert al costat de destacades orquestres a Bilbao, Madrid, Tenerife i Sevilla.

Descobriment de nous talents musicals

Acció "Pianos al carrer"

Llibre de poemes del Jesús Serra Santamans

Els poemes recollits en aquesta Obra completa bé podrien ser moltes de les partitures reflex de les emocions del nostre fundador, Jesús Serra Santamans. Publiquem la segona edició, confiant que, com la primera, aporti a tots els que la llegeixin inspiració per viure la vida amb la mateixa passió que transmeten els seus versos.