Concert Madrid Bilbao Sandro Gegechkori

Concert Sandro Gegechkoria Madrid, Granada i Bilbao

Durant el 2022, el pianista Sandro Gegechkori, guanyador del Primer Premi del Concurs Internacional Maria Canals, oferirà dos concerts.

El primer d'ells es va realitzar a Madrid el 13 d'octubre (finalitzat). Seguit d'aquest, es va celebrar el segon el dia 11 de novembre a Granada (finalitzat), mentre que en el tercer, serà Bilbao la ciutat què acollirà les harmonioses partitures del pianista el 2 de desembre.

Sandro és una de les joves promeses del panorama artístic musical, concretament el del piano. En la seva trajectòria, ha actuat en importants sales de concerts com ara el Royal Concertgebouw (Amsterdam), Kaisersaal (Viena), Mozarthaus (Viena), Rorsch (Nova York) o la Sala de Concerts de Nanjing (Nanjing). També ha fet recitals de piano a països com Itàlia, Armènia i Geòrgia, entre d'altres.

Abans de guanyar el Primer Premi del Concurs Internacional Maria Canals, va obtenir el Primer Premi i el Premi Especial en el Concurs Internacional A. Babajanyan Ierevan i el Tercer Premi en el Concurs Chopin per a Joves Pianistes, de Geòrgia.