XV Concurs Poesia Fundació Jesús Serra

XV Concurs de PoesiaFundació Jesús Serra

Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra

El 2022 es celebra la XV edició del Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra, destinat a premiar la inspiració de joves amb talent per continuar fomentant l'escriptura d'aquest gènere literari de què tant gaudia el nostre fundador, Jesús Serra Santamans.

El termini per a presentar les candidatures al XV Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra ha finalitzat.

Durant la primera part del 2022, es celebra la XV edició en les dates següents:

• 07/02/2022: Obertura convocatòria candidatures per a la XV edició del Concurs de Poesia. Finalitzat
  • 27/04/2022: Tancament convocatòria candidatures XV edició del Concurs de Poesia. Finalitzat
  • 07/06/2022: Deliberació del jurat per conèixer els guanyadors de la XV edició del Concurs de Poesia. Finalitzat
  • 01/07/2022: Cerimònia de lliurament de premis de la XV edició del Concurs de Poesia.

Aviat, més informació sobre el Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra.

El Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra se celebra des del 2008 i ha arribat a assolir xifres de participació pròximes als mil poemes procedents de més d'una vintena de països. Cerquem recompensar els millors talents, tant de la poesia juvenil com adulta; una missió que resulta cada vegada més difícil a causa de la gran qualitat de les obres rebudes.

Els participants presenten la seva candidatura a alguna de les tres categories existents, en funció de l'edat —A (entre deu i tretze anys), B (entre catorze i disset anys) i C (a partir de divuit anys)—, i l'únic requisit és que els poemes s'han de compondre en castellà o en català (s'atorga un premi per idioma i categoria), sense que hi hagi restriccions respecte al tema o la nacionalitat. La finalitat del nostre certamen de poesia no és només impulsar el talent, sinó també contribuir a eliminar les barreres territorials i artístiques.

Llegeix aquí els poemes guanyadors del XIV Concurs de Poesia Fundació Jesús Serra