Pianos al carrer Madrid

"La teva ciutat s'omple de pianos"torna a Madrid

En 2022, concretament el 14 d'octubre, Madrid va acollir als pianos de cua gràcies a la iniciativa de "La teva ciutat s'omple de Pianos" de Fundació Jesús Serra

Una jornada per gaudir de l'activitat que tant apassionava el nostre fundador, Jesús Serra Santamans: improvisar melodies al piano per a delit dels que, sense atrevir-se a tocar, escolten. La iniciativa, emmarcada dins de la 66a edició del Concurs Internacional de Música Maria Canals, es desenvolupa el mes de març.

L'original idea de col·locar pianos de cua en zones cèntriques de la ciutat, perquè qui vulgui pugui asseure's a tocar-los, la va impulsar el Concurs Maria Canals fa uns anys. Es va estendre per primera vegada a Madrid l'any 2012 amb el nostre suport i, gràcies a l'extraordinària acollida que ha rebut, s'ha anat expandint a més localitats.

Les ubicacions dels 10 pianos a Madrid

1. Plaça de Canalejas

2. Plaça de Platerías

3. Casa Museu Lope de Vega

4. Carrera de San Jerónimo (al costat de l'hotel Palace)

5. Encreuament Sevilla i Alcalá (al costat de l'hotel Four Seasons)

6. Carrer Albereda 15 (al costat del parc infantil)

7. Plaça de Las Cortes (jardí davant Congrés)

8. Plaça de Jacinto Benavente

9. Plaça de La Ópera (al costat del Teatro Real)

10. Plaça de La Villa

Els millors moments de la jornada es podran compartir a les xarxes socials a través de fotografies, vídeos i missatges amb l'etiqueta #PianosMadrid.