Fundación Abracadabra

Pura màgia: Fundación Abracadabra

El passat diumenge 16 de desembre els empleats del Grup Catalana Occident van poder gaudir d'un festival de màgia fantàstic, que organitzava la Fundación Abracadabra. Empleats i familiars dels treballadors de les diverses empreses del Grup, es van reunir al Teatre Luz Philips de Madrid.

La nostra fundació col·labora amb Fundación Abracadabra per recuperar l'alegria dels més petits i regalar, any rere any, màgia solidària a qui més ho necessita; és a dir, nens hospitalitzats, persones majors, persones amb discapacitat psíquica o física, joves en risc d'exclusió social i qualsevol altre col·lectiu que estigui passant per un estat emocional complicat i vulgui sentir la il·lusió de la màgia.

Des de la seva creació l'any 2005, Fundación Abracadabra està present a prop de 50 hospitals, ha portat la seva màgia a més de 1.300.000 beneficiaris i ha donat formació a més de 5000 aprenents de mag. Artistes de la talla de Jorge Blass, Alberto de Figueiredo, Jandro, Iván Santacruz o Juanky formen part d'aquesta entitat com a mags solidaris i ajuden a portar la il·lusió a totes les persones perquè creïn un somriure a les seves cares.