Fundación Feder

Fundació Feder,la força del moviment associatiu

La Fundació Feder és l'única organització sense ànim de lucre d'Espanya centrada a abordar la problemàtica de les malalties estranyes. Aquestes malalties afecten un percentatge baix de població (les pateixen cinc de cada deu mil persones), i tenen un impacte directe en les seves condicions de vida. En nombroses ocasions són cròniques, degeneratives i fins i tot invalidants, i en un de cada tres casos presenten un dèficit important en el desenvolupament motor, sensorial o intel·lectual. El 50% dels casos presenten un pronòstic vital del 50%. A més, en presentar-se en edats primerenques, suposen el 35% de les morts de nenes i nens de menys d'un any.

En aquest context, el nostre objectiu és representar, defensar i contribuir al desenvolupament i la millora de les condicions de vida de les persones afectades per les ME, donant suport a programes de recerca mèdica o farmacèutica i contribuint a la difusió de la informació que existeix al voltant d'aquestes malalties.

Des del nostre naixement el 1999, hem crescut de set a 360 entitats, set delegacions i dotze coordinacions de zona, i tenim presència a tot el territori espanyol. Actualment, tenim un servei d'assessoria personalitzada, formació tant presencial com en línia i recursos per a la gestió d'entitats. Així mateix, fomentem el moviment associatiu ajudant en la creació d'associacions i acompanyant-les en el seu creixement.