Fundació Petit Desig

L'alegria dels desitjos que escompleixen: Fundación Pequeño Deseo

Conèixer als jugadors del FC Barcelona, anar a un concert de les Sweet California, visitar un circuit de carreres, passar el dia al parc d'atraccions o convertir-se en paleontòleg són només alguns dels 4000 desitjos que ha concedit la Fundació Pequeño Deseo a nens amb malalties cròniques o terminals.

La missió d'aquesta entitat es donar suport anímic als nens i familiars perquè la malaltia sigui més tolerable. Tal com afirmen els seus membres, “de vegades, complir el desig d'un nen és la millor medicina que pot rebre”. Les emocions positives que es generen quan el seu somni es fa realitat tenen, sense cap dubte, un efecte molt beneficiós per al seu benestar i la seva millora física.

La nostra fundació dona suport a la Fundació Pequeño Deseo perquè la il·lusió i l'alegria formin una part fonamental en el tractament dels nens amb malalties greus i perquè l'esperança els continuï acompanyant durant el seu recorregut.

Desitjos complerts 1r semestre 2018 Més informació