Xpress Tennis Cup – El campionat de tenis per a nens de la Fundació Jesús Serra

La Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i Wilson han posat en marxa la 4a edició de l’Xpress Tennis Cup. Es tracta d’un campionat de tenis infantil que té com a propòsit impulsar la pràctica del tenis en infants, prioritzant els valors i la diversió.

En concret, el campionat està dirigit a infants amb edats compreses entre els 5 i els 12 anys que formin part d’un club de tennis. Constarà d’un total de tres circuits diferents (Catalunya, Comunitat de Madrid i Comunitat Valenciana) en què nens i nenes representaran per equips els seus respectius clubs.

Tot això, mitjançant un format innovador de partits de 20 minuts, amb constants canvis de jugadors (cada dos punts guanyats, hi haurà un canvi) i amb els entrenadors a la pista arbitrant l’equip rival. Un mètode que fomenta la companyonia en un esport originalment individualista.

En aquesta edició està previst que hi participin més de 2.500 jugadors i 270 equips de clubs de tennis de les tres comunitats autònomes.

En què consisteix el campionat de tennis Xpress Tennis Cup?

Xpress Tennis Cup és el projecte esportiu impulsat per la Fundació Jesús Serra del Grup Catalana Occident. De celebració anual, l’Xpress Tennis Cup es va crear amb la voluntat de fomentar el tennis base amb una gran festa de l’esport i un format innovador, en què els jugadors competiran en partits exprés de 20 minuts.

Format

Xpress Tennis Cup es disputarà a tres comunitats autònomes (Catalunya, Comunitat de Madrid i Comunitat Valenciana) amb un total de nou fases provincials.

Els equips guanyadors de cada fase provincial de les diferents categories (sub-10 i sub-12, tant femení com masculí) participaran en la gran final que tindrà lloc a la capital de cada comunitat autònoma.

Participació

En la tercera edició el torneig ja ha comptat amb 270 equips i més de 1.500 jugadors, es va crear amb la voluntat de fomentar el tennis base amb una gran festa de l’esport, per això, el torneig està obert a tothom que hi vulgui participar (categories minitennis, sub-10 i sub-12).

Les inscripcions són gratuïtes, i es poden fer a través del club a què es pertanyi o mitjançant la inscripció en línia..

Les places són limitades!

Premis

Tots els participants rebran un welcome pack amb obsequis dels nostres col·laboradors.

Els equips finalistes i guanyadors, de les fases provincials i de la gran final de cada comunitat, rebran material esportiu Wilson.

Després de la desfilada final, també hi haurà sorteig d’obsequis i material esportiu dels nostres col·laboradors entre els participants del campionat.

Dates i seus 2019

Catalunya

Fase provincial: Girona – 6 d’abril
Fase provincial: Lleida – 4 de maig
Fase provincial: Tarragona – 9 de juny
Fase provincial: Barcelona – 15 de juny
Gran final Catalunya: Barcelona – 16 de juny

Comunitat Valenciana

Fase provincial: Alacant – 30 de marzo
Fase provincial: Castelló – 27 d’abril
Fase provincial: València – 11 de maig
Gran final: València – 12 de maig

Comunitat Madrid

Fase provincial i Gran Final: Madrid – 22 -23 de juny

Més informació sobre el torneig de tennis

icono1

Tot el que necessites saber sobre l’edició d’aquest any.

icono4

A l’Xpress Tennis Cup podràs descobrir i ajudar a una gran iniciativa lligada al tennis

icono2

Fases

Descobreix tots els detalls de cadascuna de les seus

icono5

Tota la informació necessària per a inscriure’t en qualsevol de les seus del torneig.

icono3

Molt més que un torneig de tennis, gaudiràs de cada instant.

icono6

Si has participat en el nostre torneig, aquí podràs trobar totes les imatges i els millor vídeos.

Et presentem l’Xpress Tennis Cup

Què diuen de l’Xpress Tennis Cup

Són molts els participants, equips i clubs que participen en l’Xpress Tennis Cup.
També molts pares i mares aprofiten per a compartir aquesta activitat amb els seus fills i filles.

T’animem a comprovar tu mateix què pensen sobre l’Xpress Tennis Cup tècnics, mares i pares.

Entrevistes

Consulta les entrevistes de les diferents proves »