Xpress Tennis Cup – Fundación Jesús Serra

Xpress Tennis Cup és el projecte esportiu impulsat per la Fundació Jesús Serra del Grup Catalana Occident. De celebració anual, l’Xpress Tennis Cup es va crear amb la voluntat de fomentar el tenis de base amb una gran festa del tenis.

Es tracta d’un format innovador, en què els jugadors competeixen en partits xpress de 20 minuts. El campionat s’adreça a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys, que competeixen per equips en representació del seu club.

icono1

Tot el que necessites saber sobre l’edició d’enguany.

icono4

A Xpress Tennis Cup podràs descobrir  i ajudar a una gran iniciativa lligada al tennis

icono2

Descobreix tots els detalls de cada una de les seus

icono5

Tota la informació necessaria per inscriu-te a qualsevol de les seus del torneig

icono3

Molt més que un torneig de tennis, disfrutaràs de cada instant

icono6

Si has participat en el nostre torneig, aquí podràs trobar totes les imatges i els millor vídeos.